• Chiharu Shiota
    Everywhere, 2018

  • Chiharu Shiota
    Relationality, 2018

  • Katarina Löfsröm
    Open Source (Cinomatoscope), 2018

  • Poul Gernes
    Pyramide, 2018

  • Hannelie Coetzee
    Ou sog tussen bome Old sow between the trees, 2015

  • Marianne Lindberg De Geer
    And the Wind Cries Mary, 2017

  • Melissa Martin
    Dining Room, 2006

  • Molly Haslund
    Three Double Wall Bars for minimal movements Coordination Model 6, 2014

  • Pal Svensson
    Sprungen ur, 1996

  • Robert Wilson
    A House for Edwin Denby, 2000

  • Yoko Ono
    Wish Trees for Wanås, 1996 - 2011

  • Chiharu Shiota
    Everywhere, 2018

  • Chiharu Shiota
    Relationality, 2018

  • Katarina Löfsröm
    Open Source (Cinomatoscope), 2018

  • Poul Gernes
    Pyramide, 2018

  • Hannelie Coetzee
    Ou sog tussen bome Old sow between the trees, 2015

  • Marianne Lindberg De Geer
    And the Wind Cries Mary, 2017

  • Melissa Martin
    Dining Room, 2006

  • Molly Haslund
    Three Double Wall Bars for minimal movements Coordination Model 6, 2014

  • Pal Svensson
    Sprungen ur, 1996

  • Robert Wilson
    A House for Edwin Denby, 2000

  • Yoko Ono
    Wish Trees for Wanås, 1996 - 2011

  • Chiharu Shiota
    Everywhere, 2018

  • Chiharu Shiota
    Relationality, 2018

  • Katarina Löfsröm
    Open Source (Cinomatoscope), 2018

  • Poul Gernes
    Pyramide, 2018

  • Hannelie Coetzee
    Ou sog tussen bome Old sow between the trees, 2015

  • Marianne Lindberg De Geer
    And the Wind Cries Mary, 2017

  • Melissa Martin
    Dining Room, 2006

  • Molly Haslund
    Three Double Wall Bars for minimal movements Coordination Model 6, 2014

  • Pal Svensson
    Sprungen ur, 1996

  • Robert Wilson
    A House for Edwin Denby, 2000

  • Yoko Ono
    Wish Trees for Wanås, 1996 - 2011

  • Chiharu Shiota
    Everywhere, 2018

  • Chiharu Shiota
    Relationality, 2018

  • Katarina Löfsröm
    Open Source (Cinomatoscope), 2018

  • Poul Gernes
    Pyramide, 2018

  • Hannelie Coetzee
    Ou sog tussen bome Old sow between the trees, 2015

  • Marianne Lindberg De Geer
    And the Wind Cries Mary, 2017

  • Melissa Martin
    Dining Room, 2006

  • Molly Haslund
    Three Double Wall Bars for minimal movements Coordination Model 6, 2014

  • Pal Svensson
    Sprungen ur, 1996

  • Robert Wilson
    A House for Edwin Denby, 2000

  • Yoko Ono
    Wish Trees for Wanås, 1996 - 2011

Stöd

Konst ger förståelse av vår historia, inblick i vår samtid och formulerar framtiden. Wanås Konst producerar och presenterar konst som når ut till många. Stöd verksamheten och gör det möjligt för Wanås Konst att fortsätta producera, förmedla och göra konst tillgänglig. Verksamheten stöds av Kulturrådet, Kultur Skåne och Östra Göinge Kommun, offentliga och privata fonder, företag och privatpersoner.

Vill Du stödja? Bli en Wanås Konst Art Lover!

Wanås konst har ett program som gör det enkelt att stödja - kontakta ledningen

WANÅS KONST ORDINARIE VERKSAMHET MÖJLIGGÖRS GENOM GENERÖST STÖD FRÅN

Kultur Skåne/Region Skåne • Statens kulturråd • Östra Göinge kommun


Särskilda projekt 2018 möjliggörs genom generöst stöd från


Stat och region

Östra Göinge kommun/Municipality • Kultur Skåne/Region Skåne • Statens kulturråd • Svenska Institutet (NOT A SINGLE STORY, Sydafrika) • Svenska Ambassaden i Pretoria (NOT A SINGLE STORY, Sydafrika)

Fonder & Föreningar

Barbro Osher Pro Suecia Foundation • Goethe-Institut, Schweden • Klara Carolines Fond •Jacob Wallenbergs Stiftelse, Särskilda fonden Svenska Postkodstiftelsen (NOT A SINGLE STORY, Sydafrika) • The American Visionaries of Wanås • Wanås Vänner

Företag

ATA Timber • Handelsbanken • Litografen i Vinslöv • Propexus • Sluta Gräv • Wanås Art Lovers • Wanås Gods

Stöd konsten och lärandet!